1- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
2- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.
3- میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به اویس کالا به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ: اگر در استان مازندران و نزدیک به محل فروشگاه هستید ، کافیست تماس حاصل فرمایید.
4- آیا تعداد خرید از یک کالا محدودیتی دارد؟
پاسخ: به طور کلی برای سفارش تعدادی یک کالا در اویس کالا در صورت موجود در انبار محدودیتی وجود ندارد ، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است ، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال میشود.
5- آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
پاسخ : تمام کالاها وضعیت در انبار برای آنان قابل رویت میباشد .
6- کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
پاسخ : در صورت تمایل با شماره تماس های فروشگاه تماس بگیرید.
7- میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند ، مگر اینکه تعداد و یا همکار باشید.
8- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با دیجیکالا تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و یا در صورت عضویت در پنل کاربری قابل رهگیریست و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش اویس کالا با شما تماس خواهند گرفت.
8- میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید ، پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
9- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
10- آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.