ارسال رایگان به سراسر کشور به مدت محدود
تنها با خرید بالای 150هزار تومان
پرداخت اویس کالا
سوالات متداول

سوالات متداول

1- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:  هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

2- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ:  زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. 

3- می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به اویس کالا به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ:  اگر در استان مازندران و نزدیک به محل فروشگاه هستید ، کافیست تماس حاصل فرمایید.

4- آیا تعداد خرید از یک کالا محدودیتی دارد؟

پاسخ:  به طور کلی برای سفارش تعدادی یک کالا در اویس کالا در صورت موجود در انبار محدودیتی وجود ندارد ، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است ، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

5- آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ : تمام کالاها وضعیت در انبار برای آنان قابل رویت میباشد .

6- کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ : در صورت تمایل با شماره تماس های فروشگاه تماس بگیرید.

7- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ:  خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند ، مگر اینکه تعداد و یا همکار باشید.

8- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با دیجی‌کالا تماس بگیرم؟

پاسخ:  خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و یا در صورت عضویت در پنل کاربری قابل رهگیریست و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش اویس کالا با شما تماس خواهند گرفت.

8- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ:  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید ، پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

9- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. 

10- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

همکاری با ما
oweiskala
...